Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kontakter jeg jer?
Du kan sende os en e-mail på kundeservice@nordivadanmark.dk, hvor vores kundeserviceteam står klar til at hjælpe dig med alt, du måtte have brug for.

Sender I til hele verden?
Nej, vi leverer kun til Danmark.

Hvor sender I fra?
Vi sender vores produkter direkte fra vores lager i Hongkong.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Da vi bestræber os på at behandle ordrer hurtigst muligt, skal du kontakte os inden for 12 timer efter bestilling, hvis du ønsker at foretage ændringer eller annullere. Efter dette tidspunkt kan vi desværre ikke ændre ordren – men du kan returnere den for fuld refundering, når du har modtaget den.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer alle gængse betalingsmetoder:
Visa, Mastercard, American Express (AMEX), Klarna, Vipps og PayPal.

Hvornår behandles min ordre?
Alle ordrer behandles og afsendes fra vores lager.
Vi behandler ordrer mandag til fredag (ikke i weekender). Behandlingstiden er normalt 1–3 hverdage, og ordren sendes dagen efter.

Bemærk: Der kan være ekstra behandlingstid i ferieperioder og udsalgssæsoner.

Hvor lang tid tager levering?
Grundet stor efterspørgsel er leveringstiden normalt 1–2 uger.

Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?
Hvis du ikke har modtaget din ordre inden 30 dage efter afsendelse, refunderer vi hele beløbet.

Skal jeg betale told og moms?
Alle priser vises i danske kroner (DKK) og inkluderer moms (25 %).
Som momsregistreret virksomhed sikrer vi, at der ikke opstår ekstra omkostninger ved levering – hverken told, gebyrer eller lignende.

Skulle du mod forventning modtage en opkrævning fra transportør eller toldmyndigheder, så kontakt os inden du betaler. Vi hjælper dig gerne med at sikre korrekt og retfærdig behandling.